Iets vragen of melden?

Ik ben verhuisd, maar ik ontvang nog steeds termijnbedragen voor mijn oude adres. Wat kan ik doen?

Hebt u uw energiebedrijf op tijd laten weten dat u bent verhuisd? En stuurt het energiebedrijf de termijnbedragen nog steeds naar uw oude adres? Neem dan contact op met uw energiebedrijf. Vraag dan aan het bedrijf om de termijnbedragen naar uw nieuwe adres te sturen.

Blijft het energiebedrijf de termijnbedrag naar het oude adres sturen?

Klik dan op onderstaande link om te zien wat u kunt doen om uw energieleverancier hier op aan te spreken.

Let op: u kunt hier commentaar geven op onze website. Hebt u een vraag over uw persoonlijke situatie? Of wilt u een melding doen over een bedrijf? Neem dan contact met ons op.

Iets vragen of melden?

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur

Bel ons

088 0 70 70 70

Mail ons

Ik wil iets vragen

Ik wil iets melden

Reactie binnen 6 werkdagen

App ons

06 52 52 70 06

Reactie binnen een uur

Over appen met ConsuWijzer