Overslaan en naar de inhoud gaan
Logo ACM ConsuWijzer, ga naar homepage

Praktisch advies voor consumenten
van de Autoriteit Consument & Markt

Abonnementen en diensten

  • Home
  • › Telefoon, internet en televisie
  • Abonnementen en diensten
  • De telefoonrekening
  • Internationaal bellen en internetten
  • Internet: keuze, netneutraliteit en snelheid
  • Telefoonnummers
  • Een klacht over mijn telecomaanbieder

Abonnementen en diensten

  • Wanneer kan ik mijn abonnement voor telefonie, internet of televisie opzeggen?
  • Tips bij het kiezen van een abonnement voor mobiele telefonie
  • Ik wil een abonnement voor vaste telefonie. Moet elke telecomaanbieder dat leveren?
  • Wat zijn de regels voor de bemiddelingsdienst voor doven en slechthorenden?
  • Glasvezel: ik heb een contract afgesloten voor glasvezel. Wat moet daarin staan en kan ik er nog vanaf?
  • Hoe stop ik een mobiele internetdienst of sms-dienst?
  • Ik ben zonder mijn toestemming van telefonieaanbieder veranderd. Wat kan ik doen?
  • Tips bij het kiezen van televisie, internet of vaste telefonie
  • Wat doe ik als mijn aanbieder van telefonie, internet of televisie de prijzen of de algemene voorwaarden verandert?

Delen:

  • Facebook logo
  • Twitter logo
  • E-mail logo

ACM ConsuWijzer

Bel ons

088 0 70 70 70

Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur.

Mail ons

Ik wil iets vragen

Ik wil iets melden

Reactie binnen 6 werkdagen.

Vind ons op:

  • Facebook
  • Twitter

Service

  • Over ACM ConsuWijzer
  • Contact
  • RSS

Over deze site

  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
  • Sitemap
  • Toegankelijkheid