Overslaan en naar de inhoud gaan
Praktisch advies voor consumenten
van de Autoriteit Consument & Markt
Zoekbalk
Zoeken
Zoeken
Abonnementen en diensten
Home
›
Telefoon, internet en televisie
Abonnementen en diensten
De telefoonrekening
Internationaal bellen en internetten
Internet: keuze, netneutraliteit en snelheid
Telefoonnummers
Een klacht over mijn telecomaanbieder
Abonnementen en diensten
Wanneer kan ik mijn abonnement voor telefonie, internet of televisie opzeggen?
Tips bij het kiezen van een abonnement voor mobiele telefonie
Ik wil een abonnement voor vaste telefonie. Moet elke telecomaanbieder dat leveren?
Wat zijn de regels voor de bemiddelingsdienst voor doven en slechthorenden?
Glasvezel: ik heb een contract afgesloten voor glasvezel. Wat moet daarin staan en kan ik er nog vanaf?
Hoe stop ik een mobiele internetdienst of sms-dienst?
Ik ben zonder mijn toestemming van telefonieaanbieder veranderd. Wat kan ik doen?
Tips bij het kiezen van televisie, internet of vaste telefonie
Wat doe ik als mijn aanbieder van telefonie, internet of televisie de prijzen of de algemene voorwaarden verandert?
Delen: