Nieuwsbericht

Hendriks incasso past agressieve manier van werken aan

18-03-19nieuwsbericht

ConsuWijzer kreeg meldingen over Hendriks Incasso. Hendriks Incasso dwong consumenten om rekeningen te betalen. Het bedrijf deed dit op een agressieve manier. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft aan het bedrijf gevraagd om hiermee te stoppen. Hendriks incasso past zijn manier van werken nu aan.

Agressieve manier van werken

Hebt u een rekening niet betaald? Dan kan een incassobureau ervoor zorgen dat u de rekening toch betaalt. Hendriks incasso dwong consumenten op een agressieve manier om te betalen. Consumenten kregen bijvoorbeeld te weinig tijd om te betalen.

Hendriks Incasso heeft de werkwijze aangepast

Het incassobureau geeft consumenten nu 5 werkdagen om te betalen. Het bedrijf is niet meer agressief in hun brieven en e-mails.

Denkt u dat een bedrijf zich niet aan de regels houdt?

Meld het bij ons. ConsuWijzer is het consumentenloket van de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Uw melding helpt ons om te zien waar wij iets aan moeten doen.