Energiemeter en slimme meter

Ik heb een probleem met mijn slimme meter

Gaat er iets niet goed met uw slimme meter? Laat deze bijvoorbeeld opeens een hoger energieverbruik zien? Bekijk wat u kunt doen.

Ik heb opeens een hoger energieverbruik

Laat uw slimme meter opeens een hoger energieverbruik zien? En kunt u dit niet verklaren door bijvoorbeeld veranderingen in uw huishouden, of nieuwe apparatuur? Neem dan contact op met uw energieleverancier.

Het Agentschap Telecom houdt toezicht op de nauwkeurigheid van slimme meters.

Ik heb een technische vraag over mijn slimme meter

Werkt uw slimme meter niet goed? Neem contact op met uw netbeheerder. Hij kan voor u een oplossing zoeken.

Ik heb een vraag of klacht over de plaatsing van de slimme meter. Wat kan ik doen?

Uw netbeheerder is verantwoordelijk voor plaatsing, beheer en onderhoud van uw energiemeter. Bij hem kunt u terecht met vragen of klachten.

Los het nu op!

Let op: u kunt hier commentaar geven op onze website. Hebt u een vraag over uw persoonlijke situatie? Of wilt u een melding doen over een bedrijf? Neem dan contact met ons op.