Iets vragen of melden?

WoonEnergie neemt de klanten van Robin Energie over

11-03-19nieuwsbericht

Op 11 maart 2019 neemt WoonEnergie de klanten van Robin Energie over. Robin Energie is vorige maand failliet gegaan. Klanten van Robin Energie kregen tot 11 maart elektriciteit en gas van Robin Energie en vanaf nu van WoonEnergie.

Wat bekent dit voor de klanten van Robin Energie?

Bent u klant van Robin Energie? Dan krijgt u vanaf maandag 11 maart elektriciteit en gas van WoonEnergie. WoonEnergie is onderdeel van Eneco. U krijgt van WoonEnergie een persoonlijke brief met uw klantnummer. In die brief staat ook meer  informatie over uw nieuwe overeenkomst met tarieven en voorwaarden. U hoeft hier zelf niets voor te doen.

Wilt u daarna overstappen naar een andere leverancier? Dat kan. 

U kunt bij WoonEnergie blijven of kiezen om boetevrij over te stappen naar een andere leverancier. Hiervoor geldt wel een wettelijke opzegtermijn van 30 dagen. Stapt u over naar een andere leverancier? Dan krijgt u energie van WoonEnergie totdat de overstap geregeld is. Dat is dus minimaal 30 dagen.

Meer weten?

Wilt u weten wat er gebeurt als een energieleverancier failliet gaat? Bijvoorbeeld omdat u nog geld tegoed heeft van de energieleverancier?

Iets vragen of melden?

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur.

Bel ons

088 0 70 70 70

Mail ons

Ik wil iets vragen

Ik wil iets melden

Reactie binnen 6 werkdagen

App ons

06 52 52 70 06

Reactie binnen een uur

Over appen met ConsuWijzer