Hoe wij u helpen tijdens de coronacrisis
Het is een uitzonderlijke tijd die vraagt om bijzondere maatregelen. Het coronavirus heeft veel gevolgen voor mensen en bedrijven. In sommige situaties zorgt de coronacrisis helaas voor onduidelijkheden over uw rechten als consument.
Wij blijven u zo goed mogelijk vertellen waar u wettelijk recht op hebt. In deze situatie kunt u ook overwegen of u een bedrijf wilt helpen door een andere oplossing te accepteren. Bijvoorbeeld een dinerbon, een reisvoucher of andere vorm van compensatie.
Ons advies is daarom in deze tijd:
- Lees op onze website wat uw wettelijke rechten zijn bij reizen en andere problemen.
- Hou voor ogen dat ook veel bedrijven het moeilijk hebben.
- Probeer samen met het bedrijf een oplossing te vinden waar u zich goed bij voelt. Hou uw wettelijke rechten en de huidige situatie in uw achterhoofd.
- Komt u er samen niet uit? Dan hebt u nog steeds de mogelijkheid om uw recht te halen via een geschillencommissie of de rechter.
Onze bereikbaarheid
Door de maatregelen van de overheid werken wij vanuit huis. Wij zijn daardoor telefonisch niet bereikbaar.
- Vragen over uw rechten tijdens de coronacrisis? Lees alles over uw reisrechten en overige consumentenrechten.
- Wilt u ons een vraag stellen? Gebruik ons vraagformulier of stuur ons een bericht via Facebook of Twitter.
- Wilt u een probleem met een bedrijf melden? Gebruik ons meldformulier.