Nieuwsbericht

VidaXL moet bereikbaarheid klantenservice verbeteren

15-10-19nieuwsbericht

VidaXL moet de bereikbaarheid van de klantenservice verbeteren. Consumenten klaagden hierover bij consumentenloket ACM ConsuWijzer. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft het bedrijf daarop aangesproken. VidaXL past de werkwijze aan.

ACM ConsuWijzer kreeg meldingen van consumenten die de klantenservice van vidaXL niet of nauwelijks konden bereiken. De consumenten konden daardoor niet geholpen worden als ze een probleem hadden.

De ACM heeft vidaXL hierop aangesproken. VidaXL heeft aanpassingen gedaan om de klantenservice te verbeteren. De ACM controleert de komende tijd of de bereikbaarheid van de klantenservice verbeterd blijft.

Denkt u dat een bedrijf zich niet aan de regels houdt?

Meld het bij ons. ACM ConsuWijzer is het consumentenloket van de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Uw melding helpt ons om te zien waar wij iets aan moeten doen.