Iets vragen of melden?

De ACM haalt telefoonnummers van Telinfo uit de lucht

08-01-19nieuwsbericht

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) trekt 2 telefoonnummers van doorschakeldienst Telinfo in. Telfinfo maakte misbruik van de telefoonnummers. Als je belde naar de nummers stond je meestal 10 minuten in de wacht. Je betaalde wel voor elke minuut. Vaak werd daarna de verbinding verbroken.

Terugbetalen gebeurt automatisch

Hebt u tussen 7 september 2018 en 3 oktober 2018 gebeld naar nummers van Telinfo? Dan krijgt u de belkosten automatisch terug van uw telecomaanbieder. U hoeft hier zelf niets voor te doen.

Wilt u misbruik van doorschakelnummers melden? Dat kan bij ConsuWijzer, het consumentenloket van de ACM.

Iets vragen of melden?

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur

Het is momenteel erg druk. Wilt u snel antwoord op uw vraag? App of bel ons.

Bel ons

088 0 70 70 70

Mail ons

Ik wil iets vragen

Ik wil iets melden

Reactie binnen 6 werkdagen

App ons

06 52 52 70 06

Reactie binnen een uur

Over appen met ConsuWijzer