Webshop We Love Musthaves houdt zich niet aan de regels voor levertijd en retourneren. Daarom legt de Autoriteit Consument & Markt (ACM) een last onder dwangsom op. Past de webshop de manier van werken niet aan? Dan moet het bedrijf een geldbedrag betalen.
Veel klanten van de webshop ontvangen hun bestelling niet op tijd. Soms krijgen ze hun bestelling helemaal niet. De klantenservice is ook niet goed bereikbaar. Sturen klanten hun bestelling terug? Dan krijgen ze hun geld vaak niet of veel te laat terug. Of ze krijgen een tegoedbon terug, terwijl ze zelf niet met een tegoedbon hebben betaald. Het bedrijf houdt zich daardoor niet aan de wet. De ACM heeft het bedrijf al eerder aangesproken. Maar het bedrijf heeft de manier van werken niet genoeg verbeterd.
De ACM legt een last onder dwangsom op. We Love Musthaves moet een aantal verbeteringen regelen:
Voert We Love Musthaves deze verbeteringen niet allemaal uit? Dan moet de webshop vanaf 1 november 2020 2.000 euro per week betalen. Het bedrag kan maximaal 20.000 euro worden.
Koopt u na 1 november 2020 iets bij We Love Musthaves? En houdt de webshop zich niet aan deze regels? Laat dit dan aan ons weten.
Meld het bij ons. ACM ConsuWijzer is het consumentenloket van de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Uw melding helpt ons om te zien waar wij iets aan moeten doen.