Iets vragen of melden?

Mijn computer is na twee jaar kapot gegaan en de verkoper wil hier niks aan doen. Heeft de verkoper gelijk?

Nee. U mag verwachten dat een computer langer dan twee jaar meegaat. Gaat de computer binnen twee jaar kapot? Dan kan het zijn dat de kwaliteit niet goed is. De verkoper is hiervoor verantwoordelijk.

Bij een computer is het soms lastig te bepalen waarom hij kapot is gegaan. Misschien hebt u iets geïnstalleerd, waardoor de computer het niet meer doet. Bent u het hierover niet eens met de verkoper? Dan kunt u voorstellen om aan een deskundige advies te vragen. U kunt dan bijvoorbeeld afspreken dat degene die geen gelijk krijgt, de kosten voor de deskundige betaalt. Schrijf de verkoper een brief waarin u uw klacht en de afspraken bevestigd.

Geschillencommissie

Hebt u een klacht over een bedrijf dat is aangesloten bij Thuiswinkel.org? Of bij de Stichting Webshop Keurmerk? Dan kunt u uw geschil ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of de Geschillencommissie Webshop.

Iets vragen of melden?

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur

Bel ons

088 0 70 70 70

Mail ons

Ik wil iets vragen

Ik wil iets melden

Reactie binnen 6 werkdagen

App ons

06 52 52 70 06

Reactie binnen een uur

Over appen met ConsuWijzer