Voorbeeldbrieven Garantie of reparatie of geld terug Voorbeeldbrief - Afwijzen tegoedbon voor kapot product Voorbeeldbrief - Geld terug voor ongeldig ticket door doorverkoop Voorbeeldbrief - Geld terugvragen aan officieel verkooppunt voor afgelast evenement Voorbeeldbrief - Geld terugvragen aan wederverkoper voor afgelast evenement Voorbeeldbrief - Klacht over niet op tijd ontvangen product Voorbeeldbrief - Niet eens met bijbetalen voor repareren of vervangen product Voorbeeldbrief - Ongedaan maken koopovereenkomst product Voorbeeldbrief - Product uit reparatie terugvragen na faillissement Voorbeeldbrief - Schadevergoeding bij meer dan 500 euro schade door onveilig product Voorbeeldbrief - Schadevergoeding bij minder dan 500 euro schade door onveilig product Voorbeeldbrief - Verzoek om bestelling of geld terug na faillissement Voorbeeldbrief - Verzoek om korting voor product met foutje Voorbeeldbrief - Verzoek tot herstellen van niet goed uitgevoerd werk Voorbeeldbrief - Verzoek tot repareren of vervangen van kapot product Delen: Print