Voorbeeldbrieven Garantie of reparatie of geld terug
- Voorbeeldbrief - Afwijzen tegoedbon voor kapot product
- Voorbeeldbrief - Geld terug voor ongeldig ticket door doorverkoop
- Voorbeeldbrief - Geld terugvragen aan officieel verkooppunt voor afgelast evenement
- Voorbeeldbrief - Geld terugvragen aan wederverkoper voor afgelast evenement
- Voorbeeldbrief - Klacht over niet op tijd ontvangen product
- Voorbeeldbrief - Niet eens met bijbetalen voor repareren of vervangen product
- Voorbeeldbrief - Ongedaan maken koopovereenkomst product
- Voorbeeldbrief - Product uit reparatie terugvragen na faillissement
- Voorbeeldbrief - Schadevergoeding bij meer dan 500 euro schade door onveilig product
- Voorbeeldbrief - Schadevergoeding bij minder dan 500 euro schade door onveilig product
- Voorbeeldbrief - Verzoek om bestelling of geld terug na faillissement
- Voorbeeldbrief - Verzoek om korting voor product met foutje
- Voorbeeldbrief - Verzoek tot herstellen van niet goed uitgevoerd werk
- Voorbeeldbrief - Verzoek tot repareren of vervangen van kapot product