[uw naam]
[adres]
[postcode en woonplaats]
[telefoon]
[e-mail]
[naam energieleverancier]
[adres]
[postcode en plaats]
[plaats, datum]
Onderwerp: klacht over energierekening
Geachte heer of mevrouw,
Op [datum] stuurde u mij een rekening. Hierover heb ik een klacht.
Wat is het probleem?
[omschrijf kort uw klacht]
Wat verwacht ik van u?
[omschrijf welke oplossing u verwacht van uw energieleverancier].
Biedt u geen oplossing?
Als u niet wilt meewerken aan een oplossing, dan meld ik dit bij ACM ConsuWijzer, het consumentenloket van de Autoriteit Consument & Markt. En ik ga met mijn klacht naar de Geschillencommissie Energie of de rechter. Ik vertrouw erop dat het niet zo ver hoeft te komen.
Ik ontvang graag binnen twee weken uw reactie per [e-mail / brief].
Met vriendelijke groet,
[uw naam en handtekening]