Klacht indienen bij ConsuWijzer

Bent u niet goed behandeld door een bedrijf? Of denkt u dat een bedrijf zich niet aan de regels houdt? Dien dan uw klacht in bij ConsuWijzer.

Vul hieronder uw gegevens in. Het is belangrijk dat u uw klacht zo volledig mogelijk beschrijft. Soms hebben wij meer informatie nodig. Wij nemen dan contact met u op. Wilt u uw klacht liever anoniem indienen? Bel ons dan op (T) 088 - 0 70 70 70.

Wat doen wij met uw klacht?

ConsuWijzer verzamelt klachten van consumenten. Dit doen wij voor de Autoriteit Consument en Markt (ACM). ACM komt niet na iedere klacht in actie. Dat gebeurt wel als veel consumenten over een bedrijf of sector klagen. Of als er ernstige situaties zijn. Het melden van uw klacht is daarom belangrijk. Wilt u advies over uw persoonlijke situatie? Bel ons dan op (T) 088 - 0 70 70 70.

Omschrijving klacht

Uw klacht

Gegevens

Persoonlijke gegevens

Wij willen graag uw telefoonnummer weten. Als wij een toelichting op uw vraag nodig hebben, kunnen wij contact met u opnemen.

Forward

Vraag of klacht? Bel ons!

088 - 0 70 70 70

5 dagen per week van
8.30-17.30u, tarief 088-nummer