Contact

Op deze website vindt u veel informatie over uw rechten als consument. Hebt u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem dan contact met ons op, wij geven u graag persoonlijk advies. U kunt op drie manieren contact opnemen:

Telefoon

Bel ConsuWijzer op 088 - 070 70 70. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur (tarief 088-nummer).

E-mail

Vraag over uw rechten als consument?

Hebt u een vraag over uw rechten als consument? Of hebt u een probleem met een bedrijf en komt u er niet uit? Stel uw vraag met het vraagformulier aan ConsuWijzer.

Klacht over een bedrijf?

Voelt u zich niet eerlijk behandeld door een bedrijf? Denkt u dat een bedrijf zich niet aan de regels houdt? Dien dan uw klacht bij ons in. Uw klacht is erg belangrijk voor ACM (Autoriteit Consument & Markt), de toezichthouder achter ConsuWijzer.

Post

Schrijf uw vraag of klacht in een brief en stuur die naar:

ConsuWijzer
Postbus 1031
2260 BA Leidschendam

De dienstverlening van ConsuWijzer

Wilt u weten welke vragen u aan ConsuWijzer kunt stellen? En wat u van ons kunt verwachten? Lees dan de veelgestelde vragen via onderstaande link.

Forward

ConsuWijzer-karakter bellend met mobiele telefoon

Vraag of klacht? Bel ons!

088 - 0 70 70 70

5 dagen per week van
8.30-17.30u, tarief 088-nummer