Een klacht over de kwaliteit van een zorgaanbieder indienen

Klachten over uw zorgaanbieder

Hebt u een klacht over uw zorgaanbieder? Bijvoorbeeld over uw huisarts, fysiotherapeut of tandarts? Of gaat uw klacht over het ziekenhuis of verzorgingshuis? Dan kunt u terecht bij het Landelijk Meldpunt Zorg. Het Meldpunt geeft informatie en advies. Bijvoorbeeld over de stappen die u kunt nemen of over uw rechten als patiënt. Hebt u een officiële klacht ingediend bij uw zorgaanbieder? Het Meldpunt kan voor u de klachttermijn bewaken en contact opnemen met de zorgaanbieder als u dat wilt.

Met welke vragen kunt u terecht bij het Landelijk Meldpunt Zorg?

U kunt bij het Meldpunt terecht als u vindt dat:

  • uw zorgaanbieder zijn werk niet goed doet;
  • uw zorgaanbieder een behandeling weigert;
  • uw zorgaanbieder u niet correct behandelt;
  • de wachtlijsten te lang zijn.

Hoe komt u in contact met het Meldpunt? 

(T) 088 120 50 20 (werkdagen 9.00 - 17.00 uur)

Forward

Vraag of klacht? Bel ons!

088 - 0 70 70 70

Ma-vr 08.30u-17.30u

Tarief 088-nummer