Iets vragen of melden?

Voorbeeldbrief - Klacht aan eigenaar van een informatienummer

U kunt uw brief ook per e-mail versturen met eventueel een ontvangst- en leesbevestiging. Maar soms is het verstandig om een aangetekende brief te sturen.

Let op

Dient u een klacht in bij een informatienummer? Dan mag u wachten met het betalen van de kosten van het informatienummer, waar u het niet mee eens bent. Laat dit altijd aan uw eigen telefoonaanbieder weten. Gebruik daarvoor de voorbeeldbrief Gedeeltelijke opschorting van betaling vanwege een klacht over een informatienummer.

Voorbeeldbrief downloaden

Voorbeeldbrief:

Afzender

[Uw naam]
[Uw adres]
[Uw postcode en woonplaats]
[Uw e-mailadres]

Aan

[Naam bedrijf achter het informatienummer]
[Adres]
[Postcode en plaats]

Betreft: Klacht over uw informatienummer

[Woonplaats, datum]

Geachte heer/mevrouw,

Op [invullen: datum] heb ik gebeld met uw informatienummer [invullen: het telefoonnummer waar uw klacht over gaat]. Daar heb ik een klacht over.

[Invullen: leg uit wat uw klacht is.]
Graag wil ik dat u mijn klacht oplost. [Invullen: vertel hoe u wilt dat het bedrijf uw klacht oplost.] Ik verzoek u vriendelijk binnen vier weken mijn klacht op te lossen.

Zolang u mijn klacht niet oplost schort ik de betaling van de kosten voor uw informatienummer op. Hierover heb ik mijn telefoonaanbieder geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

[Uw naam en handtekening]

Voorbeeldbrief downloaden

Let op: u kunt hier commentaar geven op onze website. Hebt u een vraag over uw persoonlijke situatie? Of wilt u een melding doen over een bedrijf? Neem dan contact met ons op.

Iets vragen of melden?

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur

Bel ons

088 0 70 70 70

Mail ons

Ik wil iets vragen

Ik wil iets melden

Reactie binnen 6 werkdagen

App ons

06 52 52 70 06

Reactie binnen een uur

Over appen met ConsuWijzer