[uw naam]

[adres]

[postcode en woonplaats]

[telefoon]

[e-mail]



[naam bedrijf]

[adres]

[postcode en plaats]



[plaats, datum]



Betreft: Klacht over uw informatienummer





Geachte heer/mevrouw,



Op [invullen: datum] heb ik gebeld met uw informatienummer [invullen: het telefoonnummer waar uw klacht over gaat]. Daar heb ik een klacht over.



[Invullen: leg uit wat uw klacht is.]



Graag wil ik dat u mijn klacht oplost. [Invullen: vertel hoe u wilt dat het bedrijf uw klacht oplost.] Ik verzoek u vriendelijk binnen vier weken mijn klacht op te lossen.



Zolang u mijn klacht niet oplost schort ik de betaling van de kosten voor uw informatienummer op. Hierover heb ik mijn telefoonaanbieder geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,



[Uw naam en handtekening]






Herbruikbaar blok - Uw recht halen en melden [UITKLAPPER]







Komt u er samen niet uit?



Dan kunt u op een andere manier uw recht halen. En u kunt het probleem bij ons melden. ConsuWijzer is het consumentenloket van de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Uw melding helpt ons om te zien welke bedrijven zich niet aan de regels houden. En waar wij iets aan moeten doen.



  • Uw recht halen

  • Melden bij ConsuWijzer