[uw naam]

[adres]

[postcode en woonplaats]

[telefoon]

[e-mail]



[naam telecomaanbieder]

[adres]

[postcode en plaats]



[plaats, datum]



Onderwerp: probleem met de levering





Geachte heer of mevrouw,



Op [datum] sloot ik bij u een [naam abonnement] af. Volgens het contract zou ik vanaf [datum] gebruik kunnen maken van de diensten die bij het abonnement horen. Maar dat was niet zo. Ik nam hierover contact met u op. Maar u loste het probleem niet voor mij op.



Wat is het probleem?



Tot op vandaag werkt de dienst niet zoals afgesproken. Ik kan geen gebruik maken van [beschrijf wat er niet goed werkt].



Hoe is dit wettelijk geregeld?



U moet de dienst leveren zoals afgesproken. Doet of kunt u dat niet? Ook niet nadat ik u een redelijke termijn geef om het probleem op te lossen? Dan heb ik het recht om het abonnement te ontbinden. Dit betekent dat ik u niet meer hoef te betalen en u geen diensten meer hoeft te leveren. Dit staat in het Burgerlijk Wetboek, boek 7. U kunt deze wet vinden op de website wetten.overheid.nl. De Autoriteit Consument en Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels, zie www.acm.nl.



Wat verwacht ik van u?



Met deze brief bied ik u een laatste kans om binnen [noem een redelijke termijn] mijn klacht op te lossen. Doet u dat niet? Dan ontbind ik het abonnement.



Ik ontvang graag binnen twee weken uw reactie per [e-mail/brief].



Met vriendelijke groet,



[Uw naam en handtekening]






Herbruikbaar blok - Uw recht halen en melden [UITKLAPPER]







Komt u er samen niet uit?



Dan kunt u op een andere manier uw recht halen. En u kunt het probleem bij ons melden. ConsuWijzer is het consumentenloket van de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Uw melding helpt ons om te zien welke bedrijven zich niet aan de regels houden. En waar wij iets aan moeten doen.



  • Uw recht halen

  • Melden bij ConsuWijzer