Met hulp van een voorbeeldbrief van ConsuWijzer werd mijn laptop gratis gemaakt!

Wesley:

'Twee jaar geleden kocht ik voor mijn studie een nieuwe laptop. Ik heb hem dan ook alleen maar voor mijn studie gebruikt. Tijdens het schrijven van mijn scriptie viel mijn laptop ineens uit en deed hij niets meer. Gelukkig had ik mijn scriptie vaak genoeg gemaild, dus die was ik niet kwijt. Maar wel al mijn andere bestanden die op de laptop stonden.

Toen ik terugging naar de winkel zei de verkoper dat er te veel stof in de ventilator zat, en dat deze daardoor niet meer goed ventileerde en oververhit is geraakt. De verkoper vond dat ik er zelf voor had moeten zorgen dat de ventilator stofvrij blijft. En dat ik dus zelf voor de reparatiekosten moest opdraaien. Ik had nooit gehoord dat ik regelmatig de ventilator schoon moest maken en was het hier dus niet mee eens.

Via ConsuWijzer begreep ik dat ik nog wel degelijk rechten heb, met betrekking tot mijn computer. Ik heb daarom een voorbeeldbrief van Consuwijzer gedownload. Naar aanleiding van de brief nam de manager van de betreffende winkel contact met me op en bood aan om de laptop gratis te repareren'.

Forward