Ik heb het er niet bij laten zitten en mijn moeite werd beloond, de reparatiekosten werden volledig vergoed!

Sawa:

'Ik had een blu-ray speler die na een jaar kapot ging. Als ik er een schijfje in deed, kwam die er meteen weer uit. De blu-ray speler ging binnen de garantietermijn stuk, dus gelukkig werd hij dan ook gratis gerepareerd toen ik terug ging naar de winkel. Toen ik eenmaal thuis was bleek alleen al snel dat de blu-ray speler het nog steeds niet deed. Hij speelde nog geen enkele dvd of blu-ray af.

Ik ben toen later teruggegaan in de winkel maar daar vertelden ze me dat de garantietermijn net in die week verstreken was. Ze wilden daarom de blu-ray speler repareren maar rekenden wel 171 euro voor de reparatiekosten! Dat vonden mijn man en ik veel te veel. We vonden het ook helemaal niet terecht, de eerste reparatie was al niet goed geweest.

Ik heb vervolgens in de winkel uitgelegd dat wij volgens de wet recht hadden op een gratis reparatie. Mijn man weigerde ook te betalen. De verkoper ging vervolgens weg om te overleggen met zijn manager. Toen de verkoper terugkwam werd duidelijk dat het zo goed was. Zodoende gingen we met een gerepareerde blu-ray speler de winkel uit, zonder te hoeven betalen!

Forward