Iets vragen of melden?

Een bonnetje had ik niet meer, gelukkig wel een bankafschrift waardoor ik alsnog een nieuwe citruspers kreeg!

Karin:

'Ik had een behoorlijk luxe citruspers gekregen van mijn zus. Gedurende enkele weken functioneerde deze pers uitstekend. Tot er na een tijdje ergens een lek bleek te zitten. Tijdens het persen van het fruit kwam het sap namelijk maar voor een deel in het glas terecht. Het merendeel sijpelde weg aan de achterkant van de pers, wat ik niet kon opvangen. Ik wilde terug naar de winkel met het bonnetje, maar omdat mijn zus de pers voor mij had gekocht had ik deze zelf niet. Nadat ik met haar had gebeld bleek dat zij het bonnetje per ongeluk had weggegooid...

Ik ben vervolgens op ConsuWijzer gaan lezen over garantie en wat bleek? Je kunt ook met een bankafschrift aantonen dat je het product in die winkel hebt gekocht. Ik heb de verkoper kunnen vertellen dat ik het product op een correcte manier in gebruik heb genomen en dat het zomaar kapot is gegaan. Mijn uitleg en het bankafschrift waren voldoende om een nieuwe citruspers in ontvangst te kunnen nemen!'

Iets vragen of melden?

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur

Bel ons

088 0 70 70 70

Mail ons

Ik wil iets vragen

Ik wil iets melden

Reactie binnen 6 werkdagen

App ons

06 52 52 70 06

Reactie binnen een uur

Over appen met ConsuWijzer