Ik ben verhuisd, maar ik ontvang geen termijnbedragen voor mijn nieuwe adres. Wat kan ik doen?

Hebt u uw energiebedrijf op tijd laten weten dat u bent verhuisd? Maar krijgt u geen termijnbedragen op uw nieuwe adres? Neem dan contact op met uw energiebedrijf. Zeg dat het bedrijf de termijnbedragen naar uw nieuwe adres moet sturen.

Tip: het is verstandig om voor elke maand dat u de energienota niet krijgt, een bedrag opzij te zetten. Zo hebt u later geen problemen met betalen.

Let op: u kunt hier commentaar geven op onze website. Hebt u een vraag over uw persoonlijke situatie? Of wilt u een melding doen over een bedrijf? Neem dan contact met ons op.

Forward

Iets vragen of melden?

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur

 

Bel ons op 088 0 70 70 70

Over bellen met ConsuWijzer

 

App ons op 06 5252 7006
Reactie binnen een uur

Over appen met ConsuWijzer

 

Mail ons
Reactie binnen 6 werkdagen

Naar ons contactformulier