Iets vragen of melden?

Ik ben verhuisd, maar ik ontvang geen termijnbedragen voor mijn nieuwe adres. Wat kan ik doen?

Hebt u uw energiebedrijf op tijd laten weten dat u bent verhuisd? Maar krijgt u geen termijnbedragen op uw nieuwe adres? Neem dan contact op met uw energiebedrijf. Zeg dat het bedrijf de termijnbedragen naar uw nieuwe adres moet sturen.

Tip

Het is verstandig om voor elke maand dat u de energienota niet krijgt, een bedrag opzij te zetten. Zo hebt u later geen problemen met betalen.

Let op: u kunt hier commentaar geven op onze website. Hebt u een vraag over uw persoonlijke situatie? Of wilt u een melding doen over een bedrijf? Neem dan contact met ons op.

Iets vragen of melden?

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur

Bel ons

088 0 70 70 70

Mail ons

Ik wil iets vragen

Ik wil iets melden

Reactie binnen 6 werkdagen

App ons

06 52 52 70 06

Reactie binnen een uur

Over appen met ConsuWijzer