Iets vragen of melden?

Ik heb een brief gekregen waarin staat dat ik geen energieleverancier heb. Wat moet ik doen?

Zoek zo snel mogelijk een energieleverancier. Op dit moment gebruikt u energie, maar u betaalt er niet voor. Uw netbeheerder mag u dus afsluiten.

Een nieuwe energieleverancier kan u vragen een aantal maanden energie vooruit te betalen. We noemen dit een waarborgsom. Niet alle energieleveranciers vragen erom. Belt u een nieuwe energieleverancier? Vraag dan naar deze waarborgsom. Dan weet u waar u aan toe bent. Op de website van de ACM (Autoriteit Consument & Markt), de toezichthouder op de energiemarkt, kunt u een overzicht vinden van alle energieleveranciers.

Wilt u energieleveranciers vergelijken? ConsuWijzer geeft tips. 

Let op: u kunt hier commentaar geven op onze website. Hebt u een vraag over uw persoonlijke situatie? Of wilt u een melding doen over een bedrijf? Neem dan contact met ons op.

Iets vragen of melden?

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur.

Bel ons

088 0 70 70 70

Mail ons

Ik wil iets vragen

Ik wil iets melden

Reactie binnen 6 werkdagen

App ons

06 52 52 70 06

Reactie binnen een uur

Over appen met ConsuWijzer